Nu-mi vine să cred că astăzi am postat primul articol din seria “Our Civil Wedding”! I’m so excited!
Ok, bun! S-o luăm cu începutul.
Am rezolvat pânp acum cu locația, decorul ceremoniei, cameraman, fotograf, dj.
Nunta mea de vis este în pădure. Acolo mi-am imaginat-o dintotdeauna, înconjurată de copaci înalți. Las visul ăsta pentru nuntă, nefăcând și cununia religioasă anul ăsta, și sper ca, până o vom face, să pot să găsesc o variantă de a-mi aduce viziunea la lumină (lumina soarelui care bate printre copaci în pădure – dar în cea mai mare apropiere de Ploiești, de unde va veni aproximativ toată lumea).
Ideea principală, însă, o păstrez și pentru cununia civilă: nu vreau să aibă loc în locul în care au loc toate, implicit la Casa Căsătoriilor în cazul cununiei. Locația unde va avea loc ceremonia a venit, cumva, în întâmpinarea mea. N-am căutat-o ca, mai apoi, să o găsesc. Am văzut un decor superb în online, decor ce se afla fix acolo. Ulterior, după un research, am ajuns la concluzia că locația unde era fotografiat decorul este și singurul loc unde se pot face ceremonii afară în Ploiești, așadar n-a fost prea greu de luat decizia. Decorul, aflat în locație, vi-l las mai jos. Varianta de back-up v-o pun imediat după fotografia cu decorul pe care îl vom avea, deși sper să nu fie cazul să recurgem la ea.
Mi se pare altceva decât decorurile clasice și se încadrează perfect și în cromatica mea, așa că…
Acesta e back-up-ul. Pe alb. Cu oglinzi pe stânga și pe dreapta. Nu îmi place ideea de inimă pe mijloc, mi se pare clișeică, dar este singurul decor oferit de ei care mi-a făcut, cât de cât cu ochiul, prin stâlpii de pe laterale, iar dacă ceva nu merge bine, vom apela la el. Deși, repet, sper că nu va fi cazul.
Locația este “Lacul Verde”, în Zalhana. Este la 10 minute de ieșirea din Ploiești, spre București. Ceremonia o organizează ei cu tot ce presupune ea, inclusiv vorbitul cu primarul care va oficia tot, actele la primărie, decor, scaune și ce va mai fi nevoie. Noi am optat să ne facem singuri certificatele medicale, însă ei se pot ocupa și de asta. Dacă se schimbă ceva între timp în ceea ce vom face cu ei și ceea ce vom face singuri, vă scriu în următoarele articole. Urmează să mai mergem la o discuție în care să stabilim toate toate detaliile. Cert e că sunt incluse în preț trei decoruri. Cel pe care noi l-am ales, cel cu arcada în semicerc, nu face parte din cele trei și se plătește separat.
În ceea ce privește masa de după, pentru că va fi un mini-party (e cam mult spus și așa) cu 24 persoane cu tot cu noi, am vrut să fie organizată tot afară, dar nu am găsit nicio variantă în oraș sau în apropiere de oraș, așa că am ales să o facem tot în incinta “Lacul Verde”. Ne-am fi dorit să dăm, măcar, un vibe de “afară”, organizând totul pe terasa închisă a restaurantului, care, vara, își deschide geamurile astfel încât îți dă senzația de aer liber. Vă pun două fotografii cu ea și revin.
Aici, însă, fiind foarte puțini, nu ni se putea închiria spațiul exclusiv, iar în ziua respectivă terasa va fi deschisă pentru clienți, ceea ce a dus la imposibilitatea de a aduce un dj. Muzica ar fi fost cea ambientală, la volum mic, iar “mini-party-ul” ar fi trebuit desfășurat astfel încât să nu disturbăm liniștea clienților. Așadar, am ales varianta care ni s-a oferit pentru a putea aduce și muzica noastră cu noi, și anume închirierea spațiului de la etajul restaurantului, spațiu dedicat organizării evenimentelor mari (nunți, botezuri, conferințe etc.). Sala este destul de mare, iar noi, fiind puțini, nu o să folosim tot spațiul. Ori vom avea mesele răsfirate, ori vor avea mult spațiu gol. Una din două. Spațiul în care va avea loc masa de după ceremonie nu îmi place, așa că nici nu vi-l las aici, nici nu voi lua servicii foto-video profesionale pentru momentul respectiv al zilei, de după ceremonie. Oricum, nu pun mare preț pe ce va fi atunci. Atenția mea se duce strict către ceremonie, unde sper din suflet ca materialele rezultate să fie perfect instagramabile și “YouTube-abile”. Și “blog-uibile”, dacă tot. Este prima oară când las ceva atât de important în ceea ce privește crearea de conținut în mâna altcuiva, și, deși știu că oamenii care vor fi acolo sunt profesioniști, îmi știu felul și sper să nu îi zăpăcesc prea tare cu viziunea mea – am cerut și materialele needitate fotografilor, ca să fie, iar aparatele mele cu care filmez vlogurile, vor sta la Dede și la Diana, astfel încât să fiu sigură că nu ratez nimic – nu pot să mă abțin să nu dețin măcar puțin controlul în crearea de conținut. Just can’t… Și-așa o să îmi fie jenă de câte “indicații” o să dau (am deja un moodboard și niște cuvinte cheie pe care le voi arăta oamenilor pentru a-mi înțelege viziunea). Vă dați seama cum va fi la nuntă, nu?
Anyhow, voi urca în YouTube și un “behind the scenes” în urma evenimentului, pe lângă cinematicul livrat de videograful pe care îl vom avea cu noi. În ultimul vlog din seria “Our Civil Wedding” am în plan să cuprind tot ce se poate din ziua respectivă, inclusiv ce vom filma noi la party-ul de după ceremonie. So, veți fi la curent cam cu tot ce va însemna cununia noastră și abia aștept să vă iau cu mine prin experiența asta!
Următorul vlog în YouTube va fi despre rochia pe care o voi purta, so stay tuned!
Kisses and much love!
Leave A Comment